آموزش رایگان ساخت متریال ممبران آشپزخانه کلاسیک در 3Dsmax

آموزش رایگان ساخت متریال ممبران آشپزخانه کلاسیک در 3Dsmax

مدیریت سایت انتشار در 29 دی 1399 دسته بندی :

جنس ماده ی کابینت آشپزخانه ها مخصوصا در سبک کلاسیک مواردی است که بعضا دارای رگه هایی به شکل چوب با رنگ های متفاوت است . این جنس متریال در بازار کار با نام متریال ممبران شناخته می شود .این نوع متریال با رنگ های سفید طلایی ، سفید نقره ای ، سفید صدفی و …. برای مشتریان ارائه می شود.
در این ویدئوی آموزشی نحوه ی ساخت متریال ممبران را در اختیار کاربران سایت معماری ها قرار داده ایم تا هنرجویانی که در زمینه ی طراحی کابینت های کلاسیک فعالیت می کنند رندر هایی نزدیک تر به واقعیت را تهیه کنند . این ویدئوی آموزشی حاوی یک فایل تمرینی است که مدرس تمامی توضیحات خود را بر روی فایل مورد نظر تکمیل کرده و هنرجو میتواند تمامی موارد آموزش داده شده را روی این فایل تمرین و ارزیابی نماید.
اموزش ها با موتور رندر Vray5 انجام شده و از کتابخانه ی متریال های آماده ی asset browser نیز برای ساخت متریال دلخواه کمک گرفته شده ولی کاربرانی که با موتور رندر کرونا کار میکنند نیز می توانند آموزش را دیده و در پروژه های خود استفاده کنند.

دانلود رایگان فیلم آموزش ساخت متریال ممبران آشپزخانه کلاسیک

دانلود فایل های 3ds Max این آموزش

آخرین به روز رسانی در 19 خرداد 1402  |  46 بازدید

نظرات کاربران (1)

  1. مریم گفت:

    خیلی خوب، ممنون

دیدگاه خود را بیان کنید ...

از اینکه محتوای این صفحه به اندازه کافی برای شما مفید نبوده است و امتیاز کمی را به آن میدهید متاسفیم. در صورت تمایل قبل از ارسال دیدگاه با ما تماس بگیرید تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه تماس با ما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *